Weekend

Tänä viikonloppuna olen: Laittanut aamiaista ihmisille ja kissalle. Palvelu toimii meillä näin aina viikonloppuna, paitsi jos olen Pirkkah...

Tänä viikonloppuna olen:

Laittanut aamiaista ihmisille ja kissalle. Palvelu toimii meillä näin aina viikonloppuna, paitsi jos olen Pirkkahallissa aamuvuorossa. Bagelia, pullaa ja croisantteja. Valkoista hiilaria, sokeria, rasvaa ja kaikkee, oi-joi. Mutta treenit kulkee.


Alakarppaajan painajainen.
Ulkoiluttanut maastopyörää.

Hyvin tarkeni.

Ihmetellyt, miten jäätelö voi maistua niin hyvälle.


Tankkaukseen, you know.
Leiponut M&Ms keksejä

Ei oo mitään fitness-keksejä nämä.

Juonut viiniä.

Romanttisen illan ainekset. Harmi, että olin yksin kotona.

Leikannut alla olevan otuksen kynnet. Otus vaikuttaa kuvassa harmittomalta, mutta on tänä viikonloppuna keksinyt kaikenlaista apinakoulun tasoista tekemistä.


Karvapallo talviunilla.

Juossut tämän talven toistaiseksi inhottavimmassa lumipöperössä ja suunnitellut äkkilähtöä Espanjaan ensi viikolle.


Hyi, hyi lumi, mene pois jo.

Käynyt avannossa. Ehkä ainut semisti hyvä puoli, jonka talvesta tänään keksin.
25m VU III-alue.

Eli mitä tekee "huipputriathlonisti" viikonloppuisin - syö herkkuja ja juo viiniä lähinnä.

You Might Also Like

0 kommenttia