Päivä 2

Topit: "Pokerinaama" piti, kun ajettiin espanjalaisen äijän kanssa rantatien ylämäkiä välillä rinnan, välillä peräkkäin. Ol...

Topit:

  • "Pokerinaama" piti, kun ajettiin espanjalaisen äijän kanssa rantatien ylämäkiä välillä rinnan, välillä peräkkäin. Oltiin sen verta tasapäisiä, että kummallakaan ei ollut haluja irtiottoon, joten kyse oli lähinnä siitä, kumpi puuskuttaa ensin. Ja mä voitin! Viimeisen jyrkimmän nousun päällä tyypin oli pakko puuskuttaa. Kyllä mäkin puuskutin, mutta hiljaa pään sisällä.
  • Rantatien maisemat oli jotain käsittämättömiä tänään. Liekö auringon kulma ollut otollinen, vai mistä johtui. Ympäri maailmaa oon matkustellut hienoissa paikoissa, mutta tämän päivän näkymän haastajia ei löydy niistä mistään. Musta tuli Kanaria-fani, onpa kornia.
  • Löysin sinne Lidliin. Ja alan oppia paikallisille tavoille, koska tylysti pysäköin ei-sallitulle paikalle.
Ei tällaista oo missään, sanois yks tuttu. (kuva ei tosin tee oikeutta näkymälle)


Flopit: 
  • Taisin ajaa loppulenkin takajarru kiinni renkaassa. Tämä siis tuon espanjalais-casen jälkeen. Ihmettelin, että energiatko loppui, kun oli vähän raskasta.
  • Mulla on haiseva kämppis (ja huom! aviomies ei siis vielä ole saapunut paikalle). Oon ihmetellyt kohtuullisen pistävää döfistä ja tänään syylliseksi paljastui hedelmäkorissa lymyilevä papaija. Nyt en tiedä, mitä tekisin sen kanssa. Roskiinkaan en raaskis heittää, mutta vaikka foodista olenkin, ei mulla ole ideaa, mitä haisulista vois valmistaa.
"Maisa"-kissakin fiilistelee komeaa päivää.

You Might Also Like

0 kommenttia